неделя, 11 януари 2009 г.

Утрото на революцията

14 Януари пред парламента, общонароден протест срещу поведението на политическата класа ( касата) в България!!! 
"Няма да променя нищо, най-много да се възполват ГЕРБ и АТАКА от моя протест. Не, не че не ми пука, не че не обичам родината си, просто съм сигурен, че това е поредната манипулация на моя народ!" - това си помислих на първо време.
Но, не вече наистина ми писна, искам да пртестирам! Не срещу Стнишев, Доган или Царя, протестирам срещу цялата им наглост, лицемерие и подлост. Искам да пртестирам срещу тяхната корумпираност, цинизъм и безочие, не персонално, срещу всички тях. Искам да им покажа, че има нород, че има нация, че има малди хора със свободно и модерно мислене, които не виждат бъдещето си по този начин. Млади хора които искат просто да живеят нормално, без да са убивани, ограбвани, газени и крадени. 
Ако искаш да покажеш:
Че ти пука
Че обичш народа си
Че вярваш в по-доброто си бъдеще
Че не можеш повече да търпиш подигравка с националнат си идентичност
Че не си медуза 
Че Гевара!
Трябва да покажем революционната си активност, най-малко за да видят, че има от какво да ги е страх. Най-малкото, за да им покажем, че когато има престъпление има и накзание. Най-малкото, за да видят следващите, че и тях няма да ги търпим. 
Сменете си морала, ако искате да ни управлявате, инаЧе*.......
Ясно е, че октопода е голям и е пуснал пипала навсякъде, ясно е, че не можем да сменим октопода, но е важно да му свием пипалата, поне до разумни граници!!! Да му покажем, че не може повече така!!!

*Че - на испански "Хей" като обръщение. Един ден революционерът Фидел Кастро се обръща към своя другар Ернесто Гевара: "Che Guevara!" (Хей Гевара) и оттам Че Гевара, символ на революцията към по-добро. (Да не се възприема като символ на комунизма и марксизма тук се има предвид образа на рвеолюцонера недоволен срещу несправедливоста)


5 коментара:

Анонимен каза...

Хубаво бе, ДИДО, ама поне виж кой ви води. Румен Захариев- 33 годишен и Кънчо Драгнев- 34 годишен. Плюя отгоре им, на тия властогонци, дето по всякакъв начин искат власт, ако може през страничната врата най-добре. Използваха на колегата Балтов смъртта и направиха такава организация, че всичко друго се разбра, само не и какво искат студентите.
Да живее революцията! Но жива ли е?!

Деян Христакиев каза...

Знам, Саше и преди сме говеорили за въпросните лица. Тук идеята е да се протестира против цялата установена ситема на арогантност, безочие и наглсот, аз съзнавам липсата на лидерство, но това не означава да стоим като овце. За мен формите на площаден натискт са ефективни и са ми на сърце :). Аз се водя от чувството си за справедливост, а не от захаринчовци и драгливци.

Анонимен каза...

Г-н Христакиев,случайно попаднах на блога ви и първото нещо което ми направи впечатление и което ме възмути,е снимката която стои до вас в профила ви.Снимка на един доказан международен престъпник(говоря за Че).При това положение коментарите ви звучат меко казано несериозно.

Деян Христакиев каза...

Господин/ Госпожо, анонимен, аз държа в студентската си стая портрети на Че заедно с тези на Левски и Ботев. Незнам кой е дкоазал Че за престъпник, но коментарите ми са такива каквито отразяват моята истина. Снимките са тези които тразяват символите. Моите символи са тези които отразяват свободата, борбеността и непремирението. Винаги когато анализирате историчекс личност имайте предвид времето, конюнктурата и събитията. За мен Че е символ и аз не се срамувам, не се страхувам, не се притеснявам да се снимам до неговия лик.

Анонимен каза...

Господин (другарю)Христакиев,историята го е доказала,че Че(вашият герой)е престъпник.Потвърждават го хилядите смъртни присъди които е подписал собственоръчно.Също така е доказано,че е изпитвал голямо удоволствие сам да ги изпълнява.Направете си труд да прочетете нещо за "любимия"си герой,пък тогава му се възхищавайте.Със същият успех може да се снимате и до лика на Сталин,който също не е осъждан (от съд)за престъпленията си.Престъпници от този ранг ги съди само историята.