четвъртък, 6 ноември 2008 г.

Аз победих общината!


С това патетично заглавие искам да изразя надеждата си, че гражданското общество става все по-силно.
Скоро беше извършен ремонт на Булевард 8-ми Декември, заедно с тротоара и спирката. Още на третия ден, след първия дъжд обаче плочките се разместиха, продъниха и започнаха да плискат след като се стъпи върху тях. Това ме вбеси, още повече, че кметът неформал Бойко Борисов и ректорът социал Борислав Борисов (2хББ) се снимаха на откриването и дружно отразени в централните новини, все едно откриват "космодрум", а не най-обикновена улица, закоято по закон са длъжни да се грижат. Все едно да се снимат всеки ден как ходят на работа или как си подпечатват документите...
Вбесен и подкрепен от колегата Петров се прибрахме "седнахме и написахме следното писмо", но не по бай Ганювски да изпсуваме (кара ибрахиме бесний ....), а Жалба до столична община, зам кемта по Инфраструктурата. Жалбата заведахме на интернет страницата на общината ето тук: http://www.sofia.bg/virtdelovodstvo.asp (използвайте Го! Работи!)
Честно казано нямах реална надежда, че нещо ще стане още повече през интеренет. Бях много изнендан, когато след 1 седмица получих писмо от общината, че жалбата ми е прехвърлена на фирмата изпълнител за "оглед и предприемане на действия". След още 1 седмица получих 2ро писмо от общината, с което ме оведомяват, че в следстиве на жалбата са направили оглед и "направените констатации се верни" в резултат е извършен повтроен ремонт. Истина! Извършиха го! Сега като минавам някак си стъпвам, като все едно съм си у нас. :)
И тогава ме обзе едно силно вътрешно чувство на победа, не можах да спра лазенето на усмивката по лицето ми и си казах, "ами ако всеки прави жалби и всеки път има резултат"!
в обобщение: Не всичко зависи само от другите, напротив НАЙ-ВЕЧЕ ЗАВИСИ ОТ ТЕБ!
Ти си този недоволен, непримирим и действен, който постига резултат.
снимка: http://dnes.dir.bg/2008/09/16/gallery3382035_3.html

Няма коментари: